Angażujące akcje specjalne prowadzone w ramach kampanii mają skłonić konsumentów do odnalezienia rodzinnych przepisów i przesłania ich na stronę przepisyzszuflady.pl. Kampania ma na celu dalsze wzmacnianie wizerunku marki Kujawski, w obszarze naturalności, tradycji i polskości.
Pierwsza aktywacja związana jest z Dniem Babci. Z tej okazji powstała specjalna aplikacja, która w innowacyjny sposób pomaga podzielić się zdjęciem babcinego przepisu — tworząc z niego kolorową, filmową 45-sekundową spersonalizowaną laurkę. Akcja odbywa się pod hasłem “Chwała Babciom!”. Do współpracy zaproszono blogerów — Kingę Paruzel, Qchenne Inspiracje oraz Kotlet.TV.
Zobacz również
Akcję “Chwała Babciom!” realizują wspólnie Ars Thanea oraz Iconaris.
Ars Thanea jest odpowiedzialna za kreację oraz wdrożenie działań marketingowych w obszarze digital zaplanowanych na cały 2016. Iconaris odpowiada za dobór mediów oraz promocję w ramach serwisu zPierwszegoTloczenia.pl oraz Fooder.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing