Efektem integracji narzędzia do marketingu wi-fi z rozwiązaniami z obszaru audience targetingu Netsprinta jest nowy, unikalny na polskim rynku, produkt reklamowy, który z jednej strony umożliwia precyzyjne geolokalizowanie (targetowanie geograficzne) kampanii reklamowych, z drugiej zaś dopasowanie treści do preferencji użytkowników.
Platformy programmatic i dane użytkowników, którymi dysponujemy, w połączeniu z filtrem, jakim jest geolokalizacja umożliwiają nam realizowanie efektywnych kampanii, łączących świat online i offline. Wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów, jesteśmy w stanie pozyskać i zaangażować nowych, a co za tym idzie, w istotny sposób przyczynić się do zwiększenia sprzedaży – komentuje Artur Banach, CEO Netsprint S.A.
Zobacz również
Reklamodawcy JustWIFI otrzymają nowe możliwości targetowania kampanii w publicznych sieciach wi-fi do konkretnych segmentów użytkowników dostępnych w ramach platformy Netsprint Audience Tymczasem dane pochodzące z sieci JustWIFI pozwolą klientom Netsprint na precyzyjne targetowanie kampanii z uwzględnieniem np. częstotliwości logowań w określonych lokalizacjach, takich jak centra handlowe, lotniska czy kluby fitness.
Dzięki integracji zasobów dysponujemy większą ilością oraz precyzją danych, co w rezultacie umożliwia poznanie użytkowników, analizowanie grup konsumentów odwiedzających poszczególne lokalizacje oraz prezentowanie im dopasowanych treści.
Dla naszych klientów ta synergia to także optymalizacja kosztów kampanii – nie tracimy budżetów na użytkowników, którzy nie będą zainteresowani ofertą. Co ważne z punktu widzenia użytkownika Internetu, pozyskane dane są anonimowe i nie dają możliwości bezpośredniej identyfikacji danej osoby – komentuje Marcin Langowski, CEO JustWIFI.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Integracja obu rozwiązań stworzy unikalny ekosystem marketingu internetowego, a tym samym umocni pozycję rynkową spółek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing