Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Kanał telewizyjny Motowizja wybrał agencję PR

Promocją polskiego kanału motoryzacyjnego Motowizja zajmie się agencja Face it! Będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations. W ramach współpracy agencja zajmie się strategią, doradztwem, a także realizacją działań komunikacyjnych i wizerunkowych Motowizji.
O autorze
0 min czytania 2016-01-20

Projekt prowadzi Joanna Adamiak, prezes agencji, Dorota Steliga (Account Manager) oraz Aleksandra Iwaniuk (Junior Account Executive). Agencja Face it! działa od 2013 roku. Obecnie zajmuje się m.in. obsługą PR Kliniki Medycyny Estetycznej ESTELL, Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej Porozumienie bez barier, firmy medycznej Grena, programu wnętrzarskiego Szybkie Metamorfozy, a także działaniami marek w social media m.in. dla sieci Manicure Express, developera Eko-Park czy sklepów Dom Mody.