Sukces charytatywnej akcji Podaj łapę promowanej przez agencję 4Frame

Początek roku to dobry moment na podsumowanie i przedstawienie najciekawszych wydarzeń i inicjatyw społecznych mijających miesięcy. Pierwsza edycja charytatywnej akcji „Podaj łapę” w Polsce odbyła się w sklepach dla zwierząt Maxi Zoo.
O autorze
1 min czytania 2016-01-21

Za promocję i komunikację akcji w całości  była odpowiedzialna agencja 4Frame Shopper Marketing & Communications.

Sieć sklepów Maxi Zoo w tym roku po raz pierwszy w Polsce zorganizowała własną akcję charytatywną o nazwie „Podaj łapę”. Międzynarodowa inicjatywa od lat organizowana była w innych krajach w Europie, w których Maxi Zoo prowadzi swoje sklepy. We wszystkich punktach sprzedaży klienci mogli kupić specjalne „łapki” i tym samym wspomóc wybraną przez firmę fundację. Wydarzenie charytatywne trwało w tym roku od 4 października do 15 listopada i zyskało duże zainteresowanie klientów sklepów. Cały dochód z akcji został przekazany podczas gali Top For Dog fundacji Przyjaciel, która zajmuje się pomocą osobom niepełnosprawnym poprzez dogoterapię.

Za przygotowanie materiałów komunikacyjnych oraz promocję akcji w całości była odpowiedzialna agencja 4Frame Shopper Marketing & Communications, która na początku 2015 roku rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Maxi Zoo. Agencja jest odpowiedzialna za całościową marketingową obsługę firmy w Polsce.

W sklepach pojawiły się również materiały wspierające promocję akcji takie jak: naklejki podłogowe, plakaty i ulotki. Od wielu lat 4Frame, w okrasie świąt Bożego Narodzenia, aktywnie zachęca swoich pracowników do udziału w inicjatywach społecznych. W tym roku podczas akcji „Podaj łapę” pracownicy firmy również zdecydowali się wspólnie wesprzeć charytatywny cel akcji i przekazać zebrane pieniądze w wybranym sklepie Maxi Zoo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki wsparciu promocyjnemu już podczas pierwszej edycji wydarzenie okazało się dużym sukcesem, a zebrana we wszystkich sklepach kwota opiewała ostatecznie na 30 000 złotych. Czek z całą sumą został uroczyście wręczony fundacji Przyjaciel 24 listopada podczas gali Top for Dog 2015.

Pierwsza edycja akcji „Podaj łapę” była bardzo dużym sukcesem, dzięki owocnej współpracy z agencją 4 Frame oraz wspaniałej, charytatywnej postawie naszych klientów. Z wielką przyjemnością będziemy kontynuować nasz projekt w kolejnych latach. – powiedział Patrick Bontenakels Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu sieci sklepów Maxi Zoo w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Podaj łapę” to najważniejsza akcja sieci sklepów Maxi Zoo , która z pewnością będzie kontynuowana w Polsce w kolejnych latach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się