Twórcy rankingu wskazali, że rok 2015 był dla VML z jednej strony pełen wyzwań, z drugiej przełomowy, m.in. pod względem dynamiki rozwoju sieci, jak i rozszerzenia współpracy z obecnymi klientami, z którymi agencja buduje długotrwałe relacje. Do sukcesu agencji przyczyniły się także rozwój portfolio poprzez rozszerzenie zakresu oferowanych usług, zwycięskie projekty news businessowe oraz wielokrotnie nagradzane kampanie.
Redakcja magazynu przy tworzeniu listy 10 najlepszych agencji brała pod uwagę wiele elementów, m.in. kreatywność, innowacyjność, a także umiejętność wpływania na rozwój biznesów obsługiwanych klientów. Jest to zgodne z filozofią agencji, która zakłada, że VML jest najważniejszym partnerem („Most Important Partner”) obsługiwanych klientów, gwarantując im najlepsze biznesowe rezultaty.
Zobacz również
A-List obejmuje wszystkie obszary marketingu i typy agencji, które tworzą globalny obraz branży reklamowej i marketingowej.
Przeczytaj artykuł „VML Is No. 9 on Ad Age’s 2016 Agency A-List”
Przeczytaj artykuł „Ad Age’s 2016 Agency A-List”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing