Coraz więcej firm przygotowuje własne treści, z którymi dociera do klientów za pomocą mediów społecznościowych lub akcji typu native advertising z wydawcami. Obserwujemy wyraźny rozwój takich zjawisk jak content marketing. Jest też zainteresowanie strategiami contentowymi. Dokładnie takie usługi będzie dostarczał Bazgroł – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL.
W DNA Bazgroła łączy się doświadczenie z dwóch światów: mediów oraz komunikacji marketingowej. Współzałożycielami spółki są Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Piotr Stasiak i Michał Nadgrodkiewicz.
Zobacz również
Przybora i Zaniewski od lat działają na polskim rynku reklamy. Stworzyli legendarne kampanie – m.in. dla Żubra, Plusa (z kabaretem Mumio), Alior Banku („Wyższa kultura bankowości”). Zdobyli łącznie ponad 200 nagród branżowych za kreatywność i efektywność. Z kolei redakcyjne doświadczenie ze świata mediów cyfrowych wnosi do spółki Piotr Stasiak, który wcześniej przez wiele lat pracował w Onecie, Newsweeku, tygodniku Polityka, gdzie rozwijał strategie internetowe tych wydawców.
– W polskiej reklamie przez kilkanaście lat wiele się zmieniło. Powstały nowe media i nowe formy. W naszym przypadku nie zmieniło się to, co zawsze było silną stroną naszej firmy. Oryginalne, inteligentne i ciekawe pomysły potrafimy tworzyć też w nowych formach – mówi Kot Przybora.
– Bazgroł stawia na wywołanie zaciekawienia i zaangażowania odbiorców. Na komunikację, która niesie ze sobą wartość dodaną, aby skuteczniej promować marki w przestrzeni internetowej – dodaje Piotr Stasiak.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing