Nowy menedżer sprzedaży przeszedł do zanox z Google Polska, gdzie pracował jako Senior Account Manager dla branży lokalnej, handlowej oraz media i rozrywka. Tomasz Karolak jest absolwentem krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej, ukończył także program Executive MBA realizowany przez Uniwersytet w Sztokholmie i Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Do jego nowych obowiązków należy upowszechnianie wiedzy z obszaru marketingu efektywnościowego zanox. Będzie też odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, a także pozyskiwanie nowych klientów w strategicznych branżach: handel, turystyka, technologia i telekomunikacja oraz finanse. Do jego zadań należy również wprowadzanie do oferty zanox nowych kanałów promocji sprzedaży i narzędzi wspomagających rozwój programów afiliacyjnych: jak np. retargetowanie produktowe, retargetowanie procesu zakupu, reklama w wyszukiwarkach w modelu CPA/CPS (płać za efekt/sprzedaż).
Mimo wakacyjnego spowolnienia na rynku reklamy internetowej, zanox pozyskał pięciu nowych klientów strategicznych. Do programów firmy dołączyła sieć specjalistycznych sklepów dziecięcych – SMYK. Współpracę reklamową rozpoczął też EMPIK, który jest jednym z najczęściej odwiedzanych sklepów internetowych w Polsce. Swoje programy powierzyli zanox również Groupon Shop oraz Office Depot, jeden z największych na świecie producentów materiałów biurowych. Do grona reklamodawców dołączyła również sieć telefonii komórkowej Play.