PLANET FOOD, pionier segmentu naturalnych wafli zbożowo-ryżowych i właściciel marki SUNNY CORN, postanowiła poszerzyć swój asortyment o wafle smakowe. Ze względu na niską zawartość tłuszczu, brak barwników i konserwantów produkt idealnie wpisuje się w rynek zdrowych przekąsek, wyróżniając się przy tym niespotykaną dotąd intensywnością smaku.
Agencja WORKROOM w ramach wygranego konkursu ofert, opracowała strategię komunikacji nowej kategorii chipsów, była pomysłodawcą nazwy produktu Bubble Chips, hasła reklamowego (m.in „Chrupiąca lekkość zbożowo-ryżowa”) ,kreacji i projektów graficznych opakowań dla sześciu smaków chipsów.
Zobacz również
– Nazwę zainspirował proces wypiekania produktu. Jej celem jest również zwrócenie uwagi na lekkość kaloryczną chipsów – opisuje Andrzej J.Horoch dyr. kreatywny WORKROOM. – Każdy smak reprezentowany jest przez postać przebraną za smak. Zależało nam na autentyczności przekazu, dlatego do udziału w sesji zaprosiliśmy naturszczyków i wykorzystaliśmy zabawne rekwizyty. Tak właśnie powstał: Czekoladowy joker, Bekon to świnia, Paprykowa dziewczyna i Truskawkowa miłość.
Za nazwą podążył niestandardowy design opakowań, które również bez wsparcia reklamowego muszą się wyróżnić na półce sklepowej. Finalne zdjęcia zostały wyselekcjonowane poprzez badania biometryczne. Agencja zbadała korelację pomiędzy osobą, charakterem, dopasowaniem do smaku, a impulsem zakupowym.
Marka Bubble Chips kreowana jest na manifest żywieniowy skierowany do osób, dla których ważny jest skład produktu i wyrazisty smak, dlatego z tyłu każdego opakowania znajdują się hasła („Mniej tłuszczu”, „Nie chcemy glutaminianu sodu”, „Konserwanty stop”), które w przewrotny i inteligentny sposób domagają się zdrowych i niskokalorycznych produktów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bubble Chips powstały również w wersji przeznaczonej dla dzieci – Bubble Chips Kids o smaku truskawki i czekolady.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Produkty można kupić w sieci sklepów Piotr i Paweł oraz w E.Leclerc.
Bubble Chips Video Case Study: