Agencja WORKROOM dla PLANET FOOD

Agencja WORKROOM stworzyła kompletną komunikację dla nowej marki chipsów Bubble Chips (brand Sunny Corn), należącej do firmy PLANET FOOD.
O autorze
1 min czytania 2016-01-29

PLANET FOOD, pionier segmentu naturalnych wafli zbożowo-ryżowych i właściciel marki SUNNY CORN, postanowiła poszerzyć swój asortyment o wafle smakowe. Ze względu na niską zawartość tłuszczu, brak barwników i konserwantów produkt idealnie wpisuje się w rynek zdrowych przekąsek, wyróżniając się przy tym niespotykaną dotąd intensywnością smaku.

Agencja WORKROOM w ramach wygranego konkursu ofert, opracowała strategię komunikacji nowej kategorii chipsów, była pomysłodawcą nazwy produktu Bubble Chips, hasła reklamowego (m.in „Chrupiąca lekkość zbożowo-ryżowa”) ,kreacji i projektów graficznych opakowań dla sześciu smaków chipsów.

– Nazwę zainspirował proces wypiekania produktu. Jej celem jest również zwrócenie uwagi na lekkość kaloryczną chipsów – opisuje Andrzej J.Horoch dyr. kreatywny WORKROOM. – Każdy smak reprezentowany jest przez postać przebraną za smak. Zależało nam na autentyczności przekazu, dlatego do udziału w sesji zaprosiliśmy naturszczyków i wykorzystaliśmy zabawne rekwizyty. Tak właśnie powstał: Czekoladowy joker, Bekon to świnia, Paprykowa dziewczyna i Truskawkowa miłość.

Za nazwą podążył niestandardowy design opakowań, które również bez wsparcia reklamowego muszą się wyróżnić na półce sklepowej. Finalne zdjęcia zostały wyselekcjonowane poprzez badania biometryczne. Agencja zbadała korelację pomiędzy osobą, charakterem, dopasowaniem do smaku, a impulsem zakupowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka Bubble Chips kreowana jest na manifest żywieniowy skierowany do osób, dla których ważny jest skład produktu i wyrazisty smak, dlatego z tyłu każdego opakowania znajdują się hasła („Mniej tłuszczu”, „Nie chcemy glutaminianu sodu”, „Konserwanty stop”), które w przewrotny i inteligentny sposób domagają się zdrowych i niskokalorycznych produktów.

Bubble Chips powstały również w wersji przeznaczonej dla dzieci – Bubble Chips Kids o smaku truskawki i czekolady.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Produkty można kupić w sieci sklepów Piotr i Paweł oraz w E.Leclerc.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Bubble Chips Video Case Study: