Czułe walentynki z TOUS

Wystartowała nowa kampania marki TOUS pod hasłem „Happy Valentine’s Day” pokazująca biżuterię jako wyjątkowy prezent dla ukochanej osoby. Za zaplanowanie strategii mediowej TOUS wokół święta zakochanych odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
O autorze
0 min czytania 2016-02-01

Walentynki stanowią wyjątkowo miłą okazję do eksponowania biżuterii marki TOUS. Z tej okazji realizowana jest kampania wizerunkowa pokazująca, iż TOUS to także piękny prezent na romatyczne okazje. Oprawa graficzna działań została przygotowana przez znanego fotografika, Nacho Alegre.

Aktywności promujące produkty TOUS są prowadzone w digitalu oraz prasie. Komunikacja odbywa się m.in. w serwisach kobiecych, modowych i lifestyle (m.in.: party.pl, wysokieobcasy.pl, fashionpost.pl, styl.pl) oraz na blogach modowych. Reklamy prasowe z kolei pozycjonowane są w popularnych magazynach kobiecych i people, takich jak: Viva, Gala, Elle, Party, Show, Flesz. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj