Najnowsze działania marki Kinder Bueno mają na celu przekonanie konsumentów, aby „pozwolili się rozpieszczać”.
Kampania zabiera widza w świat fantazji Orient Expressem, gdzie w niezwykłym przedziale każdy może poczuć, jaką przyjemność daje smak Kinder Bueno. Założeniem działań komunikacyjnych było podkreślenie tego, co czyni smak Kinder Bueno wyjątkowym – unikalnego połączenia aksamitnej czekolady i kruchego wafelka, wypełnionego delikatnym i orzechowym kremem.
Zobacz również
– Prowadzenie działań dla Ferrero Polska Commercial to dla nas ogromne wyróżnienie. Tworząc „Orient Express” dla Kinder Bueno chcieliśmy, by kampania – jak sam batonik – była momentem przyjemności i wytchnienia – mówi Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group Poland.
GREY Group Poland odpowiada za kreację działań ”Orient Express”. Kampania jest prowadzona w kanałach TV, OOH oraz digital.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Realizacja: GREY Group Poland
Dom mediowy: Vizeum
Dom produkcyjny: Papaya
Reżyseria: Damien Krisl
Słuchaj podcastu NowyMarketing