„Twoja firma w Social Media” – nowy poradnik dla MSP Marcina Żukowskiego

Od 5 lutego w sprzedaży dostępna jest książka „Twoja firma w Social Media”, czyli podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jej autorem jest Marcin Żukowski - ekspert mediów społecznościowych, wykładowca oraz team leader agencji interaktywnej Mint Media.
O autorze
1 min czytania 2016-02-08

Na 192 stronach wyjaśnia on zasady skutecznej komunikacji, bazując na doświadczeniu firm z Polski i zagranicy.

Twój czas – nie pieniądze

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko… skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta?

Efektywnie w Social Media

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Twoja Firma w Social Media” to zbiór praktycznych porad na temat tego, jak korzystać z narzędzi mediów społecznościowych, aby prowadzić efektywne, a nie tylko efektowne działania w sieci. Całość poparta przykładami z polskiego, jak i zagranicznych rynków, co czynnik książkę doskonałym przewodnikiem dla marketingowców, specjalistów public relations oraz właścicieli małych i średnich firm.

Dlaczego książka?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wiele razy słyszeliśmy już o śmierci papieru. Te pogłoski są jednak zdecydowanie przesadzone. Książki mają przyszłość – pisze się je nawet o social media, które ten koniec miały na nie sprowadzić – mówi autor Marcin Żukowski. Ta forma daje nam możliwość zebrania w jednym miejscu sporej dawki wiedzy, którą potem można wykorzystać we własnych działaniach marketingowych. Moim celem, było zaangażowanie czytelnika, pokazanie mu palety możliwości, aby mógł wybrać coś dla siebie i sprawdzić, czy w jego biznesie społeczności okażą się pomocne – dodaje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jesteśmy dumni, że spod pióra Marcina wyszła tak ciekawa pozycja. Cieszymy się, że członkowie naszego zespołu są specjalistami potrafiącymi poszerzać wiedzę klientów i edukować rynek. „Twoja Firma w Social Media” to dowód na to, że dbamy, aby klienci dobrze rozumieli media społecznościowe i potrafili się w nich odnaleźć – mówi Aleksandra Matula, Client Service Director Mint Media.

Książka jest do nabycia na stronie wydawnictwa Helion, w księgarni internetowej Onepress oraz w innych, zarówno w wersji elektronicznej jak i papierowej.