Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

SMG rozpoczyna współpracę z marką Metaxa

Agencja SMG Polska zwyciężyła w przetargu na obsługę marki Metaxa w mediach społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2016-02-09

Tworzeniem strategii komunikacji w social mediach, planowaniem i realizacją działań dla marki Metaxa zajmie się zespół SMG LiquidThread, który w ramach SMG Polska odpowiada za kreację, produkcję, media społecznościowe i branded content.

– Propozycja SMG LiquidThread wyróżniła się bardzo rozbudowaną częścią analityczną, której zabrakło u konkurentów. Szeroka analiza, dobre wnioski i ich przełożenie na koncept komunikacyjny w głównej mierze zdecydowały o wyborze oferty naszej nowej agencji – mówi Martyna Strzałka, Brand Manager w firmie CEDC International, która jest dystrybutorem marki Metaxa.

SMG LiquidThread w obszarze mediów społecznościowych pracuje dla takich marek jak między innymi Coca-Cola, Milka, Crunchips, Kujawski, Lajkonik i Kamis.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj