Discovery Networks CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), oddział Discovery Communications, największego nadawcy płatnej telewizji na świecie, poinformował o powołaniu Pawła Półtoraka na stanowisko Consumer Marketing & PR Manager Factual w Polsce. Z początkiem lutego br. dołączył on do zespołu Macieja Tkacza.
Plan integracji funkcji marketingu realizujemy już od zeszłego roku – wszystko po to, aby zapewnić pełniejsze i bardziej strategiczne podejście do działań komunikacyjnych dla portfolio kanałów Discovery w Polsce. Doświadczenie Pawła wykraczające poza branżę medialną jest dla nas szczególnie cenne, ponieważ pozwoli nam bardziej holistycznie spojrzeć na budowanie marki Discovery. – podkreśla Maciej Tkacz, Dyrektor Marketingu Discovery w Polsce.
Zobacz również
Pełniąc obowiązki Consumer Marketing & PR Managera, Paweł Półtorak będzie odpowiadać za tworzenie strategii marketingowej i public relations dla marek z kategorii factual (męskich) – Discovery Channel, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science i Discovery Historia. Na stanowisku zastąpił Martę Hopfer, która rozstała się z firmą.
Paweł Półtorak posiada 13-letnie doświadczenie obejmujące komunikację marek z sektora FMCG (Kompania Piwowarska, Browar Namysłów) oraz retail (LIDL Polska).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]