…pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż.
Kluczem do zrozumienia i odpowiedzenia na potrzeby współczesnych konsumentów jest technologia, która nie tylko pozwala na zintensyfikowanie i spersonalizowanie kontaktu pomiędzy marką a konsumentem, ale także pozwala zinterpretować i odpowiedzieć na jego potrzeby. Głównym celem konferencji jest wymiana doświadczeń i wskazanie nowych możliwości działań na rynkach lokalnych i międzynarodowych.
Zobacz również
Podczas Brandnovation wystąpią m.in.: Marco Sawrey (Director of Product Management, Webcollage by Answers) Yuri Drabent (Creative Director, Isobar Poland) czy Alex Handcook (Senior Marketing Manager, Selligent GmbH)
Konferencja zgromadzi ponad 150 kluczowych marketerów – specjalistów, ekspertów i praktyków poszukujących wiedzy i inspiracji. Już 25 lutego uczestnicy będą mieli możliwość nie tylko wysłuchania interesujących wystąpień, ale także przetestowania na miejscu najnowszych rozwiązań wspierających komunikację z konsumentami. To spotkanie będzie doskonałą okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń, poznania nowych usług i nowatorskich rozwiązań z zakresu e-commerce, CRM, innowacyjnych technologii, które będą decydować o dalszym sukcesie firm i marek w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
We współpracy z klientami agencje stają się coraz częściej doradcą biznesowym. W Hyperemedia, która obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia, obok strategii komunikacji marketingowej klienta, analizujemy dziś cały ekosystem technologii wspierających interakcje z konsumentami na każdym etapie jego doświadczeń z marką. Poprzez podejście Brand Commerce Consulting, wypracowujemy rekomendacje działań prowadzących do zbudowania i/lub wzmocnienia lojalności konsumentów poprzez wielokanałową personalizację, interaktywność oraz połączenie wszystkich punktów styku konsumenta z marką w jeden ekosystem. – Mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Hypermedia i dodaje – Staramy się doprowadzić do tego, żeby „zachowanie” marki w nowych mediach odpowiadało oczekiwaniom konsumenta w danej chwili, w danym medium – tym samym „skracamy dystans” i wzmacniamy wizerunek marki jako responsywnej i przyjaznej. Konferencja Brandnovation będzie platformą pozwalającą uczestnikom zobaczyć praktyczne przykłady z różnych branż i rynków oraz przedyskutować jak technologia pomaga kreować mocne marki, prowadząc do zwiększenia sprzedaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do dyspozycji uczestników konferencji zostanie oddana strefa innowacji przygotowana przez zespół Creative Technology Team z Hypermedia – linked by Isobar. Strefa Innowacji to przestrzeń w której znaleźć i przetestować będzie można m.in. Oculust Rift czy Samsung VR Gear. W strefie innowacji pojawią się nie prezentowane dotąd narzędzia technologiczne i analityczne przygotowane przez grupę Dentsu Aegis Network.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Brandnovation odbędzie się w czwartek, 25 lutego 2016 r. w budynku X2, siedzibie Dentsu Aegis Network Polska, grupy komunikacyjnej, której częścią jest Hypermedia – linked by Isobar. Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie.