Zawiera ona kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na YouTube’ie.
Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla marketerów, którzy potrzebują prostego i przejrzystego wyjaśnienia zasad funkcjonowania wybranych internetowych narzędzi reklamowych. Może być przydatnym podręcznikiem dla pracowników działów marketingu i reklamy oraz dla osób zaczynających pracę w branży reklamowej. Stanowi dobry materiał szkoleniowy do programu certyfikacyjnego DIMAQ (Digital Marketing Qualification) prowadzonego przez IAB Polska.
Zobacz również
W poradniku, oprócz sporej części poświęconej wyszukiwarce Google, pojawiają się takie zagadnienia jak content marketing, reklama typy display, remarketing, kampanie efektywnościowe na Facebooku i YouTube’ie, kompleksowe rozwiązania reklamowe dla sklepów internetowych oraz sporo treści dotyczących planowania, analizowania i optymalizacji prowadzonych działań reklamowych.
Publikacja zawiera 18 rozdziałów i 4 podstawowe bloki tematyczne: SEO i content marketing, kampanie PPC w wyszukiwarkach i sieciach reklamowych, obecność reklamowa i promocja video na YouTube’ie, planowanie i analiza skuteczności działań reklamowych. Dodatkowo podane są informacje na temat rynku reklamy internetowej i marketingu w wyszukiwarkach, modeli współpracy reklamodawcy z agencjami reklamowym oraz słownik pojęć i terminów. Prace autorów były koordynowane przez zespół redakcyjny w składzie: Iwona Połóg (SearchLab), Maciej Gałecki (Bluerank), Marcin Pawłowski (Performics) i Wojciech Wietecha (Eniro Polska).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing