Okazana w Walentynki nabiera szczególnego znaczenia, również dla zwierząt. Agencja interaktywna Up&More szczególnie na ten czas przygotowała nową kampanię „Walentynkowa adopcja WWF” dla jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do adopcji rysia, tygrysa i wilka.
Kampania z założenia nawiązuje do relacji międzyludzkich. Zwierzęta, niczym ludzie w wirtualnym świecie posiadają swój nick oraz krótki opis najważniejszych cech. Silny, wytrwały o nicku: Ryś. Wierny i oddany partner o nicku: Wilk, oraz odważny i dbający o swoją rodzinę o nicku: Tygrys. Z utęsknieniem czekają na swoje Walentynki, na wirtualne adopcje, które pomogą przetrwać im kolejne lata.
Zobacz również
Kampania „Walentynkowa adopcja WWF” potrwa do 15 lutego. Up&More w ramach podjętych działań planowania mediów przygotowała niezbędne kreacje na potrzeby kampanii. Promocja obejmuje najważniejsze kanały social media: Facebook, Twitter, Instagram.
Akcja walentynkowa dla WWF Polska zwraca uwagę na problem ginącej przyrody oraz ochrony rzadkich gatunków zwierząt. Ryś jest jednym z 40 ostatnich rysi nizinnym w Polsce. Tygrys jednym z ostatnich 3200 tygrysów, które żyją na wolności, na całym świecie. Natomiast Wilk, mylnie uznawany za wroga człowieka, jednym z ok. 1000 żyjących w Polsce. W potrzebie są również takie gatunki jak: foka, morświn, niedźwiedź, słoń, nosorożec.
Aby przyczynić się do ochrony wymienionych zwierząt wystarczy wirtualna adopcja poprzez stronę organizacji WWF Polska adopcja.wwf.pl. Wypełniając specjalny formularz można dokonać adopcji dla siebie lub dla kogoś w ramach walentynkowego prezentu. W tym roku warto porzucić plan kupowania kolejny kwiatów i czekoladek, na rzecz niesamowicie przyjaznego rysia, walecznego tygrysa i rodzinnego wilka, dołączając do ich watahy. W zamian osoba pomagająca otrzyma certyfikat adopcyjny, list elektroniczny oraz zdjęcia nowego podopiecznego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing