Vizuem i Isobar wspierają polską premierę filmu „Deadpool”

Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum i agencja Isobar wspierają polską premierę filmu „Deadpool” . Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix.
O autorze
1 min czytania 2016-02-15

Częścią akcji promocyjnej była współpraca,  z prowadzącym program „20m2 Łukasza”, vlogerem Łukaszem Jakóbiakiem. Vloger spotkał się z odtwórcą głównej roli w firmie „Deadpool” Ryanem Reynoldsem. Relację ze spotkania można zobaczyć pod linkiem: https://goo.gl/IjXSDf

W ramach akcji wspierającej premierę powstał serwis http://deadpool-na-walentynki.pl/ dzięki któremu internauci mogą zaprojektować niestandardową, związaną z fabułą filmu, walentynkę. Autorzy najciekawszych kreacji mogą liczyć na nagrody. Najbardziej kreatywne prace wybiorą internauci, a w drugim etapie jury konkursowe. Aplikację wspiera kampania na Facebooku.

W ramach niestandardowej akcji socialowej Deadpool „przejął” na tydzień fanpage „Chodzę do kina”, na którym pojawiły się dedykowane materiały nawiązujące do fabuły filmu.

Premierę filmu wspierała również kampania display na wybranych serwisach. W warszawskim metrze pojawiły się spoty sponsorskie, które emitowane były również w TVP, TVN i wybranych stacjach tematycznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za część kreatywną akcji odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów dom mediowy Vizeum.

Oficjalny trailer dostępny pod linkiem: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się