Natalia Koc-Nowocińska to absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie na kierunku Zarządzanie i Finanse ze specjalizacją w psychologii zarządzania. Od ponad 8 lat zawodowo zajmuje się reklamą i digital marketingiem, a jej pierwsze doświadczenia związane są z pracą w sieci reklamy kontekstowej Businessclick, należącej do grupy Money.pl. Następnie swoje kompetencje rozwijała w międzynarodowej sieci performance marketingu ZANOX, a później Quisma oraz Grupie Clickad. Zawodowo miała okazję realizować projekty m.in. dla takich klientów jak: Skarbnica Narodowa, Opel, Procter&Gamble czy Telewizja Vectra.
Natalia Koc-Nowocińska w Havas Media Group obejmie stanowisko Head of Ecselis. Do jej obowiązków będzie należał rozwój struktury i budowanie wizerunku agencji Ecselis, a także jej integrację z innymi jednostkami w ramach Havas Media Group.
Zobacz również