By trafić do takich odbiorców, należało użyć szczególnych narzędzi. Agencja, współpracując z Coty Polska, chce komunikować produkt jako symbol różnorodności, tolerancji, przyjaźni, miłości bez granic.
Premiera zapachu w Polsce ma miejsce 12 lutego 2016. Agencja kreatywna Adbirds odpowiada za koncepcję kreatywną, strategię komunikacji oraz koordynację wszystkich elementów projektu na polskim rynku.
Zobacz również
Filozofia marki zainspirowała Adbirds do stworzenia konkursu „#the2ofus”, opartego na koncepcji tatuaży-kalkomanii. Konkurs zachęca odbiorców do umieszczenia na Instagramie zdjęć z hashtagami #ck2 i #the2ofus. Autorzy zdjęć wpisujących się w świat marki ck2 otrzymują parę identycznych tatuaży. Adbirds zachęca do podzielenia się nimi ze swoją drugą połówką, spotkania się w realu, zrobienia wspólnego zdjęcia i wrzucenia go na Instagram. Udział w konkursie polega więc na połaczeniu się w parę z drugą osobą, dowolną – bliską, daleką, dziewczyną, chłopakiem. To element aktywacji stanowiący za urealnienie filolozfii ck2 – stworzonego z myślą o obojgu płci zapachu tolerancji i niepohamowanych emocji. Zwycięzcy konkursu #the2ofus wygrają nagrody natychmiastowe oraz zawalczą o nagrodę główną – spełnienie marzenia.
Piotr Ciupiński, dyrektor kreatywny Adbirds: Mieliśmy bardzo wysoko postawioną poprzeczkę: przez kultowy zapach ck one, a także dość wybredną i specyficzną grupę docelową. Dlatego większość komunikacji realizujemy w internecie, przy pomocy takich serwisów jak Facebook, Instagram i Snapchat.
Dlatego wymyśliliśmy konkurs ze zmywalnymi tatuażami, który świetnie wpisuje się w ideologię marki, w jej przekaz: wolność, tolerancja i gender free. Wybraliśmy głównych ambasadorów marki: Karolinę Gilon i Radka Pestkę, finalistów ostatniej edycji Top Model. Oboje idealnie wpisują się w charakter marki: są niezależni, odważni i przebojowi. Przez 3 miesiące będą w swoim stylu promować zapach ck2. Dzięki temu, liczymy na duże zaangażowanie grupy docelowej i sukces rynkowy ck2.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Adbirds zaangażowało w zabawę lokalnych ambasadorów marki i influencerów. Głównymi ambasadorami są Karolina Gilon i Radek Pestka, finaliści ostatniej edycji Top Model. Na potrzeby konkursu #the2ofus i promocji perfum ck2 powstał landing page pod adresem. Dodatkowo akcja jest komunikowana na fanpage’u globalnym FB Calvin Klein i towarzyszą jej serie eventów klubowych z samplingiem ck2 na terenie Warszawy oraz działania instore w perfumeriach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcję wspiera kampania display i VOD.
Kampania potrwa do 15 kwietnia br.
Za kreację globalną odpowiada agencja MOTHER, Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZENITHOPTIMEDIA.