Dotychczas Iglotex funkcjonował jako mainstreamowa marka producenta oferującego szeroki wybór żywności mrożonej. Firma miała ambicję dalszej ekspansji i budowy silnej marki konsumenckiej, co wiązało się z decyzją o wprowadzeniu Prostych Historii.
Zaproponowany system miał odzwierciedlać nowe pozycjonowanie marki, stanowiącej fundament pod przygotowywanie codziennego, pysznego jedzenia, które gromadzi ludzi przy stole, zacieśnia więzi i tworzy przyjemną, niezobowiązującą atmosferę.
Zobacz również
Całość prac objęła projekty opakowań dla 6 kategorii (łącznie 85 SKU). Każda z nich otrzymała odpowiedni kod kolorystyczny, aby ułatwić konsumentowi nawigację i zapewnić rozpoznawalność.
Najważniejszym elementem wizualnym stał się panel zawierający trzy odrębne informacje: markę, kategorię i nazwę produktu.
Na potrzeby projektu wykonano także apetyczne zdjęcia potraw w nowoczesnej, przyjaznej aranżacji, które mają odzwierciedlać współczesną, naturalną kuchnię.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ryciny wykorzystane w tle wprowadzają pewną odręczność i podkreślają, że Proste Historie to składniki, z których konsument sam przygotowuje posiłek. Dodatkowo na tyle każdego opakowania umieszczono przepisy, jak kreatywnie i prosto można wykorzystać daną mrożonkę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing