Czteryczwarte Brand Design dla nowej marki mrożonek Proste Historie

Celem projektantów z Czteryczwarte było stworzenie systemu brand identity dla nowej marki kulinarnej, obejmującej kilka kategorii: mrożonych warzyw i owoców, mrożonych produktów mącznych, mączno-ziemniaczanych oraz frytek i specjalności ziemniaczanych.
O autorze
1 min czytania 2016-02-24

Dotychczas Iglotex funkcjonował jako mainstreamowa marka producenta oferującego szeroki wybór żywności mrożonej. Firma miała ambicję dalszej ekspansji i budowy silnej marki konsumenckiej, co wiązało się z decyzją o wprowadzeniu Prostych Historii.

Zaproponowany system miał odzwierciedlać nowe pozycjonowanie marki, stanowiącej fundament pod przygotowywanie codziennego, pysznego jedzenia, które gromadzi ludzi przy stole, zacieśnia więzi i tworzy przyjemną, niezobowiązującą atmosferę.

Całość prac objęła projekty opakowań dla 6 kategorii (łącznie 85 SKU). Każda z nich otrzymała odpowiedni kod kolorystyczny, aby ułatwić konsumentowi nawigację i zapewnić rozpoznawalność.

Najważniejszym elementem wizualnym stał się panel zawierający trzy odrębne informacje: markę, kategorię i nazwę produktu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na potrzeby projektu wykonano także apetyczne zdjęcia potraw w nowoczesnej, przyjaznej aranżacji, które mają odzwierciedlać współczesną, naturalną kuchnię.

Ryciny wykorzystane w tle wprowadzają pewną odręczność i podkreślają, że Proste Historie to składniki, z których konsument sam przygotowuje posiłek. Dodatkowo na tyle każdego opakowania umieszczono przepisy, jak kreatywnie i prosto można wykorzystać daną mrożonkę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się