…konsumpcji.
Radzie Programowej tegorocznej edycji wydarzenia przyświecała idea redefinicji dotychczasowego paradygmatu poznawczego i przejście do nowoczesnej wieloźródłowej analizy strumieni danych behawioralnych i deklaratoryjnych.
Zobacz również
Żyjemy obecnie w świecie, w którym dane o zachowaniach konsumenckich zbierane są na co dzień przez tysiące systemów. Odwiedziny, lajki i inne wirtualne ślady, uzupełniane są przez sygnały pochodzące ze świata rzeczywistego, z tysięcy czujników i urządzeń mobilnych. Internet jest dookoła nas, a nasz świat jest już światem cyfrowym. Interpretacja tej narastającej masy informacji wymaga redefinicji roli badacza. Konieczne jest zderzenie jego tradycyjnej wiedzy z wiedzą „data scientist”. – mówi Wojciech Ozimek, przewodniczący Rady Programowej Cyber 6.0 REDEFINE
W programie konferencji, składającym się ze starannie wyselekcjonowanych wystąpień, pokazane zostaną wyzwania przed jakimi stoją obecnie eksperci consumer intelligence, data scientists i eksperci user experience oraz jakie proponują rozwiązania w badaniu zachowań konsumenta żyjącego na styku światów wirtualnego i realnego.
Jednak to zderzenie ról ma także drugą stronę. „Data scientist” bez warsztatu badawczego i wiedzy o tym, co „siedzi w głowie konsumenta” posiada jedynie bezwartościowy zbiór danych. Masa informacji bardzo często nie świadczy o ich jakości. Bardzo często mówi się dzisiaj o „Big Data” ale samo słowo „big” nie oznacza często nic, poza problemami do rozwiązania wynikającymi z nadmiaru i złożoności. – dodaje Wojciech Ozimek
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorem Cyber 6.0 jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, platynowym partnerem konferencji jest Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, partnerem srebrnym jest Sotrender.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konferencja odbędzie się 18 marca w Centrum Nauki Kopernik.
Więcej informacji znajduje się na stronie.