Agata w branży reklamowej pracuje od 2009 r. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji Artegence. Następnie doświadczenie zdobywała w Publicis Warsaw i K2. Do Isobar Polska przeszła z Cheil.
Za kampanię “Smutny Abutobus” realizowaną na zlecenie działającego przy MSW Centalnego Ośrodka Informatyki Agata otrzymała szereg nagród w konkursach reklamowych. Ma na koncie statuetki w takich konkursach jak Effie, KTR czy MIXX Awards. Kampania zdobyła również trzy nominacje w Cannes Lions.
Zobacz również
Palmowska w portfolio ma realizację projektów dla Coca-Cola (Cappy, Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Kropla Beskidu, Nestea, Sprite), Filmweb, Flügger, Hochland, IKEA, Kompania Piwowarska (Lech), LG, L’Oreal Paris, Samsung, Microsoft, Orlen, PKO BP, Play, PZU, Renault, Toyota Bank, Unilever (Knorr), VIVA czy Volkswagen.