Radio Pogoda przedstawia się w kampanii mieszkańcom Bydgoszczy, Wrocławia i Śląska

Od początku marca br. Radio Pogoda nadaje w 3 kolejnych lokalizacjach - w Bydgoszczy, Wrocławiu i na Śląsku. Właśnie ruszyła kampania, która przedstawia stację nowym słuchaczom, obejmująca lokalną prasę, kina i nośniki reklamy zewnętrznej.
O autorze
1 min czytania 2016-03-07

Mieszkańcy Bydgoszczy, Wrocławia i Śląska dowiedzą się o nowej stacji nadającej w ich okolicy z reklam prezentujących logotyp i hasło Radia Pogoda, a także częstotliwość, na której można słuchać rozgłośni w eterze. Działania promocyjne prowadzone są lokalnie na łamach wydań „Gazety Wyborczej” i „Faktu”, w kinach sieci Helios oraz na billboardach i citylightach AMS. Kampanię, która potrwa do końca marca br., przygotował dział promocji Grupy Radiowej Agory, spot stworzyło SVG STUDIO.

Kreacje reklamowe informujące o nowych miastach nadawania Radia Pogoda będzie też można zobaczyć na stronie radiopogoda.pl i na profilu stacji na Facebooku.

Radio Pogoda to trzecia muzyczna marka Grupy Radiowej Agory. Stacja nadaje od połowy 2015 r. w Krakowie, Poznaniu, Opolu oraz Warszawie, a od marca br. także w Bydgoszczy, Wrocławiu i na Śląsku. Na jej antenie można usłyszeć niezapomniane piosenki z lat 40., 50. i 60. XX wieku, a także znane i lubiane głosy – m.in. Krystynę Loskę, Ksawerego Jasieńskiego, Wojciecha Pijanowskiego i Magdalenę Olszewską-Mikołajczak. Program stacji skierowany jest w szczególności do osób w wieku powyżej 50 lat, a jej hasło to „Najpiękniejsze wspomnienia”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się