Z tego powodu Facebook rozwinął Offline Actions, narzędzie pomiarowe umożliwiające analizę związku pomiędzy sprzedażą offline a reklamami online. Reklamodawcy, którzy analizują swoje reklamy za pomocą platformy Atlas mogą teraz wgrać dane zebrane w point-of-sale (POS) i w krótkim czasie zorientować się, czy reklamy online wpływają na decyzje zakupowe klientów.
Facebook pracuje również z reklamodawcami nad narzędziem Path to Conversion, które umożliwi zbadanie w jaki sposób reklama dociera do ludzi za pomocą szeregu różnych urządzeń, zanim nastąpi konwersja. Inne metody opierają się na analizie plików cookie, ale platforma Atlas bazuje na informacjach o prawdziwych ludziach, a to umożliwia reklamodawcom śledzenie jak w rzeczywistości działa kampania wyświetlająca się na komputerach, tabletach i telefonach, zanim nastąpi konwersja. Narzędzie Path to Conversion jest już dostępne dla wszystkich klientów.
Zobacz również
Kolejne nowe narzędzie to Video Ad Serving – ułatwia ono opowiadanie ludziom inspirujących historii marek i mierzenie efektów osiąganych za sprawą wielu różnych urządzeń. Gwałtowny rozwój wideo, w połączeniu ze zmieniającymi się nawykami konsumpcji treści na różnych urządzeniach, sprawia że jest to jeden z najbardziej wartościowych formatów reklamowych dostępnych dla marketerów. Narzędzie Video Ad Serving będzie dostępne przed końcem marca.
Więcej informacji o zmianach w platformie Atlas, a także przykłady na to, jak zrozumienie konsumentów korzystających z wielu różnych urządzeń wpływa na sukces biznesowy, znajdują się na stronie Atlas by Facebook.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]