Założeniem jest zbudowanie świadomości marki Kozel i wykreowanie pozytywnego wizerunku tej stosunkowo młodej jeszcze na polskim rynku marki.
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Hand Made przede wszystkim ze względu na świeże pomysły, które od razu przykuwają uwagę i wzbudzają zainteresowanie. Agencja wykazała się dużym zaangażowaniem w przygotowanie odpowiedzi na przetarg, dobrze rozumiejąc oczekiwania konsumentów marki Kozel. Propozycje aktywacji były przemyślane i wielokanałowe, a przy tym przygotowane w oparciu o wiedzę marketingową oraz dobre wyczucie rynku” – mówi Izabela Brzozowska, Brand Manager Pilsner Urquell & Kozel.
Zobacz również
Agencja Hand Made współpracowała już wcześniej z markami piwnymi, m.in. z Warką Strong, należącą do Grupy Żywiec.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]