Reklama dnia: Sprite – marka, która próbuje zrozumieć Millenialsów

Reklama dnia: Sprite – marka, która próbuje zrozumieć Millenialsów
Dziś mamy dla Was reklamę popularnego Sprite'a. Prosto z Meksyku. Sprite, jak wiele innych marek, próbuję zrozumieć pokolenie Millenialsów. Jak im to wychodzi? Naszym zdaniem całkiem nieźle. Oprócz meksykańskiego przykładu, mamy dla Was też świetną kampanię z naszego polskiego podwórka.
O autorze
0 min czytania 2016-03-11

Żeby nie spojlerować, wpierw zapraszamy do obejrzenia spotu 🙂

(jeśli film się nie wyświetla, kliknij tutaj)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2015 roku Sprite, wspólnie z polską edycją VICE oraz domem mediowym MediaCom, stworzył serię filmów TRUE TEENS, w której postanowiono pokazać młode pokolenie takim, jakim rzeczywiście ono jest, w ramach przewodniego hasła #PrawdaJestTaka.

W ten sposób powstała jedna z najlepszych i najciekawszych kampanii zeszłego roku. Jeśli jeszcze nie widzieliście, zobaczcie koniecznie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Warto kliknąć! 🙂