NuOrder dla Ferring Pharmaceuticals

NuOrder wygrał przetarg Ferring Pharmaceuticals – koncern bio-farmaceutyczny działający na ponad 50 rynkach.
O autorze
0 min czytania 2016-03-11

Zlecenie obejmuje opracowanie strategii działań, kampanię mediową, rozbudowanie serwisu internetowego, działania PR, produkcje video, działania w Social Mediach oraz jawną kampanię na forach internetowych realizowaną w formie Online Eksperta.

Celem kampanii jest budowanie świadomości i edukacja rodziców w zakresie problemu jakim jest moczenie nocne u dzieci. Pomimo, że problem ten dotyczy około 270 000 dzieci w Polsce, jest on często bagatelizowany.

Kampania mediowa przeprowadzona będzie przez dział performance marketingu NuOrder z użyciem systemu Double Click. PR zostanie wsparty działaniami kontent marketingu.

Kampania zostanie uzupełniona działaniami z udziałem blogerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ferring to nie jedyny klient z branży farmaceutycznej obsługiwany przez NuOrder. Agencja współpracowała z takimi firmami jak: Polpharma, Bayer, Boiron, DoppelHerz, Gedeon Richter, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharmex, USP Zdrowie, Walmark, Valeant.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się