Kampania ma na celu dotarcie do wszystkich potencjalnych odbiorców z wiadomością, że na rynku handlu gazem pojawił się nowy profesjonalny gracz. Pierwsza odsłona kampanii, wprowadzająca markę na rynek, jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców i ma charakter zdecydowanie wizerunkowy. Komunikacja marketingowa oparta jest na akcji sponsoringowej oraz kampanii reklamowej w TV, na billboardach, w prasie i w internecie.
„Chodziło nam o to, żeby nasz pomysł podkreślał to, jak duży wpływ na polską gospodarkę ma wykorzystanie gazu ziemnego jako źródła energii.” – mówią twórcy kampanii z agencji Change – „Symbol niebieskiego płomienia z kuchennego palnika, jest rozpoznawalny i bliski nam wszystkim, a wpisanie całości w kontur Polski i opatrzenie hasłem „Rozwijamy Polskę gazem” nadało całości zamierzony nieco patetyczny ton”.
Zobacz również
Change jest autorem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, claimu marki, logotypu HEG oraz identyfikacji wizualnej, a także wspólnie z Media+, które zaplanowało kampanie w TV, prasie i OOH, odpowiada za realizację całości działań reklamowych w tych mediach.