Adam Skalik (Digital Art Director) – w branży od pięciu lat. Doświadczenie zdobywał w Pro-Creation, Cheil Polska, a ostatnio w JohnPitcher. Przez ten czas pracował m.in. dla Samsung Polska, Bakomy, Lirene, Banku Zachodniego WBK, Credit Agricole, Schweepes Polska, a także realizował kampanie społeczne dla Urzedu Miasta Stołecznego Warszawa.
Rafał Jagielski (Digital Art Director) – poprzednio pracował w Havas Worldwide, a wcześniej w Brasil oraz Saatchi & Saatchi Digital. Tworzył projekty dla takich marek jak m.in. Peugeot, Orange, Carlsberg, Procter & Gamble, Aquafresh, Kubuś, Nationale Nederlanden, Unicef.
Zobacz również
Jan Janeczek (Digital Art Director) pracował w agencji interaktywnej John Pitcher, w Answear.com, Sointeractive i Novem Group. W 2013 roku wziął udział w międzynarodowym konkursie na logo wystawy EXPO 2017 w Astanie zajmując trzecie miejsce. Realizował projekty dla takich firm i marek jak Play, Bank PKO, Heineken, AVIVA, mBank, BZ WBK, Dr Pepper, Millennium Bank, DB Schenker, BOŚ Bank, Crédit Agricole Group i Skandia.
Skalik, Jagielski i Janeczek to kolejne wzmocnienia McCann & MRM w obszarze digital – na początku marca do zespołu agencji dołączyły dwie osoby na stanowiska Digital Strategist oraz Community Manager.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Witamy na pokładzie nie tylko nowe twarze, ale też nowe kompetencje i nowe możliwości. To był dość długi okres rekrutacji, dlatego cieszę się, że zakończył się pojawieniem u nas nie tylko zdolnych, ale też fajnych ludzi, komentuje Jacek Szulecki, Executive Creative Director w McCann & MRM.
Słuchaj podcastu NowyMarketing