Inteligentne backlighty AMS w akcji „Godzina dla Ziemi”

W tym roku AMS weźmie udział w międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” stworzonej przez World Wide Fund for Nature. Jej celem jest nakłonienie wszystkich, także korporacji, do wyłączenia na godzinę świateł oraz urządzeń elektrycznych w domach i biurach.
O autorze
1 min czytania 2016-03-18

19 marca br. dokładnie o godzinie 20:30 AMS na godzinę wyłączy światła we wszystkich backlightach w całej Polsce. Łącznie na czas akcji zgaśnie niemal 1200 nośników, co spowoduje zredukowanie zużycia energii elektrycznej o 1,2 MWh – to zaś przełoży się na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery o 998 kg.

AMS jako jedyna firmą reklamy out-of-home na polskim rynku posiada w swojej ofercie inteligentne backlighty. Są one podłączone do sterowników, dzięki którym w każdej chwili można w nich włączyć lub wyłączyć oświetlenie, a dzięki specjalnemu systemowi backlighty same „zgłaszają” ewentualne usterki. Tym samym stan ekspozycji monitorowany jest w trybie on-line.

– Włączyliśmy się w akcję „Godzina dla Ziemi”, ponieważ projekty na rzecz środowiska są nam bardzo bliskie. Sami prowadzimy programy społeczne i wierzymy, że wspólne działanie pomoże zwrócić baczniejszą uwagę na zmiany klimatu. Backlighty jako nośniki podświetlane doskonale nadają się do włączenia w tę akcję – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej i PR. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj