Reklama dnia: What the f**k have you done? Czyli jak w UK promuje się wolontariat

Reklama dnia: What the f**k have you done? Czyli jak w UK promuje się wolontariat
A czego Ty, ku**a, dokonałeś w swoim życiu? W ten sposób fundacja Mellon Educate zwraca się do nas w spocie zachęcającym do udziału w wolontariacie. Mocne? Tak. Ale napewno przyciągające uwagę i zmuszające do chwili zastanowienia. A o to przede wszystkim chodziło.
O autorze
1 min czytania 2016-03-21

Twórcy kampanii sięgnęli po dosadny język i poetykę kojarzącą się z produkcjami youtube’erów. Spot trwa 3 minuty, ale gwarantujemy Wam, że nie będzie to czas stracony.

Ciekawi jesteśmy, jak oceniacie takie podejście do kampanii społecznych.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ciekawe podejście do kampanii społecznych w Polsce zaprezentowały agencje VML oraz K2. Pierwsza tworząc kampanią wspólnie z Ministerstwem Zdrowia „Jak działa zdrowy człowiek – Organizm w dobrym nastroju”, a druga przygotowując dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych głośną kampanię ze Smutnym Autobusem w roli głównej (przy okazji polecamy felieton „Smutna historia wesołej branży”).


Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampanie społeczne pokazują, że często trzeba nas zszokować, by przedrzeć się z odpowiednim komunikatem. Poniżej świetna kampania Guns With History nagrodzona podczas zeszłorocznego konkursu w Cannes (więcej na temat Cannes Lions 2015 znajdziecie tutaj)

PS 3

Tutaj kolejny przykład – tym razem z wykorzystaniem motywu gry. Zobaczcie koniecznie.

PS 4

Zobaczcie również ostatnią kampanię polskiej fundacji Alivia, która pomaga osobom chorym na raka.

PS 5

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji.