Twórcy kampanii sięgnęli po dosadny język i poetykę kojarzącą się z produkcjami youtube’erów. Spot trwa 3 minuty, ale gwarantujemy Wam, że nie będzie to czas stracony.
Zobacz również
Ciekawi jesteśmy, jak oceniacie takie podejście do kampanii społecznych.
PS
Ciekawe podejście do kampanii społecznych w Polsce zaprezentowały agencje VML oraz K2. Pierwsza tworząc kampanią wspólnie z Ministerstwem Zdrowia „Jak działa zdrowy człowiek – Organizm w dobrym nastroju”, a druga przygotowując dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych głośną kampanię ze Smutnym Autobusem w roli głównej (przy okazji polecamy felieton „Smutna historia wesołej branży”).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Kampanie społeczne pokazują, że często trzeba nas zszokować, by przedrzeć się z odpowiednim komunikatem. Poniżej świetna kampania Guns With History nagrodzona podczas zeszłorocznego konkursu w Cannes (więcej na temat Cannes Lions 2015 znajdziecie tutaj)
PS 3
Tutaj kolejny przykład – tym razem z wykorzystaniem motywu gry. Zobaczcie koniecznie.
PS 4
Zobaczcie również ostatnią kampanię polskiej fundacji Alivia, która pomaga osobom chorym na raka.
PS 5
Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji.