Tarcze dostępne są obecnie na 5 strzelnicach (PM Shooter, COVER Strzelnica Sportowa, Legia Sekcja Strzelecka w Warszawie i Rembertowie oraz w Olsztynie na Strzelnica VIP). Można też je zakupić on-line na Militaria.pl. Dochód ze sprzedaży tarcz wspiera podopiecznych fundacji Alivia.
Zobacz również
Akcja jest kontynuacją tegorocznej kampanii fundacji. Wcześniej mieliśmy juz okazję zobaczyć rewelacyjny spot „Wojna z rakiem”, w którego tworzeniu brały udział agencje Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, DOBRO, Platige Image oraz studio dźwiękowe Juice.
Więcej informacji na temat fundacji Alivia i tego, jak możecie pomóc znajdziecie pod tym adresem.
Warto również przypomnieć spot fundacji z 2013 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na temat tamtej kampanii znajdziecie tutaj.
PS 2
A tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Polecamy!