Allianz, globalnie należący do 25-ciu najbardziej innowacyjnych firm na świecie, zawsze kształtował swoją ofertę, stawiając na pierwszym miejscu stale zmieniające się potrzeby klientów oraz nowe trendy. Dziś Allianz Polska nawiązuje partnerstwo z UX Poland, aby otworzyć się na jeszcze bardziej innowacyjne rozwiązania, które mogą być wdrożone nie tylko lokalnie, ale również poza Polską. Ambicją firmy jest szukanie zupełnie nowego podejścia do ubezpieczeń i technologii oraz bycie liderem w zakresie rozwiązań pro klienckich.
– W ostatnim rankingu Boston Consulting Group, Grupa Allianz została uznana za jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie – mówi Manuel Holl, dyrektor zarządzający Market Management w Allianz Polska – Również w Polsce mamy ambicję, by rozwijać i, nimi konkurować, najbardziej zaawansowane i innowacyjne rozwiązania, które nie tylko odpowiadają na wciąż zmieniające się oczekiwania klientów, ale również wychodzą poza nie, szczególnie gdy dotyczy to pokolenia tzw. digital natives – dodaje.
Zobacz również
W ramach partnerstwa z UX Poland Allianz przeprowadzi warsztaty, w których udział wezmą specjaliści z zakresu zarządzania doświadczeniami użytkownika z całego świata. Będą oni pracowali nad inspirującą koncepcją, w oparciu o międzynarodowe doświadczenia z zakresu rozwiązań technologicznych.
– Każdego roku konferencja UX Poland jednoczy i inspiruje specjalistów i entuzjastów UX i designu. Wydarzenie to jest źródłem pomysłów na całe 12 miesięcy pomiędzy kolejnymi jego edycjami. Mamy dziś zaszczyt ogłosić nasze partnerstwo z Allianz Polska, jako Złotego Sponsora naszej konferencji. Wspólnie mamy nadzieję zaprojektować nowy standard doświadczeń, związanych z ubezpieczeniami, który będzie miał potencjał zmiany dla całej branży – powiedział Hubert Anyżewski, prezes uselab, organizatora konferencji UX Poland.
Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie. #PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Bilety do nabycia pod adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing