za zarządzanie obszarem akwizycji ruchu z kanałów SEO i social media.
W ramach Zespołu Zarządzającego Grupy WP, Adam Plona będzie ścisłe współpracował z Michałem Brańskim – VP Product Strategy i Jarosławem Grabowskim – VP Media Product, raportując bezpośrednio do Prezesa GWP, Jacka Świderskiego.
Zobacz również
Do głównych zadań Adama Plony należeć będą m.in. przekształcanie serwisów i strony głównej WP w jednolity, spójny ekosystem produktowy, oparty o kontent, usługi, e-commerce oraz wideo, rozwój aplikacji i usług mobilnych, pozyskiwanie ruchu z kanałów socialmediowych i SEO.
Adam Plona dołączył do Wirtualnej Polski w czerwcu 2014 roku. Jego pierwszym projektem był redesign strony głównej Wirtualnej Polski w 2014 roku, wyznaczający kierunek rozwoju platform informacyjnych w Polsce. Zespół kierowany przez Adama Plonę współtworzył też nowatorską aplikację webową o2.pl, WP SportoweFakty, Money.pl, WP.tv, a także inne serwisy, platformy i aplikacje WP.
Adam Plona od dziesięciu lat zajmuje się zarządzaniem produktami internetowymi i ich rozwojem. Przed przyjściem do WP odpowiadał za strategię i rozwój m.in. abcZdrowie.pl, Parenting.pl, Gadzetomania.pl, Komorkomania.pl. Współtworzył i projektował również serwis naTemat.pl. Wcześniej zajmował kierownicze stanowiska w Ringier Axel Springer, Agorze i Polskapresse. Specjalizuje się w holistycznie rozumianym user experience.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing