W konkursie mogą brać udział agencje reklamowe i public relations, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy i osoby prywatne, czyli wszyscy, którzy w roku 2015 zrealizowali kampanię społeczną.
Ogólna formuła konkursu jest taka sama jak w latach poprzednich. Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybiorą najlepsze kampanie w 9 kategoriach:
Zobacz również
- Kampanie organizacji pozarządowych,
- Kampanie instytucji publicznych,
- Kampanie lokalne,
- Kampanie 1%,
- Marketing zaangażowany społecznie (CRM),
- Kampanie firm i fundacji firm,
- Programy edukacyjne firm,
- Akcje zaangażowane firm,
- Akcje zaangażowane społecznie (kampanie społeczne rozumiane jako inicjatywy i działania osób prywatnych, niezrzeszonych w żadnych instytucjach, stowarzyszeniach, fundacjach).
Przewidziano także zgłoszenia w dodatkowych kategoriach tematycznych (aby zgłosić kampanię w jednej z tych kategorii, należy ją zgłosić także w jednej z wyżej wymienionych kategorii głównych):
- Kampanie o tematyce ekologicznej
- Kampanie o tematyce zdrowotnej,
- Kampanie związane z marketingiem miejsc i rozwojem regionalnym.
W każdej kategorii Jury przyznać może 1 nagrodę główną i 1 wyróżnienie.
Ponadto Jury może przyznać dodatkowe wyróżnienia, m.in. za:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Najlepsze działania PR,
- Najbardziej inspirującą kreację reklamową,
- Najbardziej nowatorskie i nietypowe działanie marketingowe,
- Kreatywne działania OOH,
- Wyróżnienie specjalne.
W ramach konkursu zostanie również zorganizowane głosowanie internetowe na najlepszą kampanię w ramach kategorii „Akcje zaangażowane społecznie”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patronem strategicznym konkursu jest Polpharma. Regulamin konkursu oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej.
Podsumowanie konkursu odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród pod koniec maja br.