– Jest to dla nas ogromne zaskoczenie 😉 – skomentował Michał Siejak, CEO NuOrder Group.
Agencja 6ix WoMM & Social Media we współpracy z partnerem działającym w ramach NuOrder Group, agencją E_misja Interactive 360 przygotowała ofertę oraz strategię działań marketingowych wspierających kampanię prezydencką Baracka Obamy w Internecie.
Zobacz również
Agencja zaproponowała przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej skierowanej do 10 milionowej grupy amerykańskiej Polonii w dużym stopniu zamieszkującej tzw. Swing States – stany, w których zwykle rozstrzygają się wyniki wyborów prezydenckich. Założonym celem było dostarczenie polsko-amerykańskim wyborcom rzetelnych informacji na temat planowanej polityki Partii Demokratycznej wobec amerykańskiej Polonii oraz zwiększenie frekwencji wyborczej wśród tej grupy.
“We thank you for your interest in President Obama’s re-election, and appreciate your quest to help.” – odpisała w odmowie Ann Marie Habershaw, Chief Operating Officer organizacji “Obama for America”.
Będąc o włos od zrealizowania agencyjnego American Dream zespół 6ix WoMM & Social zamierza w niedalekiej przyszłości zaproponować swoje usługi m.in. Angeli Merkel Nicolasowi Sarkozy i brytyjskiej rodzinie królewskiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing