To wyróżnienie dla kierunków, które odpowiadają na zapotrzebowania i oczekiwania współczesnego rynku pracy. Partnerem jednej z wyróżnionych specjalności „Komunikacja zintegrowana. Reklama, public relations, branding” jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Zaproszone do współpracy Stowarzyszenie zadbało o udział doświadczonych specjalistów z branży jako wykładowców i jest opiekunem merytorycznym modułów nauczania praktycznego na zajęciach.
Certyfikat i Znak Jakości „Studia z Przyszłością” przyznawany jest programom kształcenia istotnym dla gospodarki oraz zapewniającym absolwentom dobry początek kariery. W skład Komisji Eksperckiej, która ocenia zgłoszone kierunku studiów, wchodzą specjaliści w zakresie zarządzania szkolnictwem wyższych i jakości kształcenia oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz reprezentanci środowisk gospodarczych.
Zobacz również
Jeden z nagrodzonych kierunków to socjologia o specjalności „Komunikacja zintegrowana – reklama, public relations, branding”. Drugi kierunek to podyplomowe studia „Manager CSR”. W trakcie tych programów edukacyjnych słuchacze otrzymują dawkę wiedzy, ale przede wszystkim są w stałym i bliskim kontakcie z praktykami i doświadczonymi pracownikami szeroko rozumianego sektora usług marketingowych. SKM SAR, jako merytoryczny partner uczelni, zapewnia udział doświadczonych specjalistów z branży – m.in agencji PR, agencji full service, przedstawicieli domów mediowych, agencji brand design, interaktywnych i event marketingowych.
„SKM SAR chce wpływać na realny kształt rynku usług marketingowych. Jesteśmy w stanie przekazać młodym ludziom niezbędną wiedzę do funkcjonowania w branży, wyposażyć w narzędzia ułatwiające start w karierze zawodowej, ale także przyczyniać się do poprawy jakości posiadanych przez nich umiejętności. Lepiej wykształceni studenci, którzy posiadają praktyczną wiedzę, to lepsi i bardziej efektywni pracownicy swoich specjalizacji w przyszłości” – powiedział Marcin Olkowicz, Chief Knowledge Officer SKM SAR.
Stowarzyszenie zostało zaproszone do współpracy z uczelnią ze względu na swoje doświadczenie w licznych projektach edukacyjnych w branży. Ponadto, w szeregach SKM SAR skupiają się specjaliści o najbogatszym w Polsce know-how usług marketingowych. Ta kooperacja trwa od ubiegłego roku akademickiego 2014/2015.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing