Centra outlet Factory z nową platformą komunikacyjną

„Factory kocha miasto” to nowa platforma komunikacyjna centrów outlet Factory, w ramach której właśnie rozpoczęła się wiosenna kampania wizerunkowa pod hasłem „Miejski Styl”. Za strategię i kreację odpowiada Eskadra.
O autorze
1 min czytania 2016-04-04

Nowa platforma komunikacyjna opiera się na idei lokalności i relacyjności – big ideą całej platformy są wzajemne relacje Factory i mieszkańców miasta. – Wyszliśmy z założenia, że Factory wspiera swoich klientów w dążeniu do własnego stylu, oferując im ulubione brandy zawsze 30-70 proc. taniej. Z kolei mieszkańcy kochają Factory za to, że mogą swobodnie wyrażać swój styl, nie przepłacając przy zakupach – mówi Dominik Gil, CEO Eskadry. 

Obrany kierunek będzie można także zauważyć na Instagramie – konta instagramowe poszczególnych centrów Factory zostały rozdzielone w taki sposób, jak na Facebooku. – Takie działanie sprzyja budowaniu relacji nie tyle między marką, a jej odbiorcami, ile między konkretnymi centrami a ich klientami – mieszkańcami miast – tłumaczy Gil. 

Jak podkreślają twórcy, platforma „Factory kocha miasto” jest bardzo pojemna i elastyczna. W jej ramach będą planowane mechanizmy promocyjne dla klientów, kampanie sprzedażowe oraz wizerunkowe. Pierwszą z nich jest wiosenna kampania wizerunkowa „Miejski Styl”, która rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do 30 kwietnia br. Komunikacja obejmuje kanały ATL (outdoor, radio, prasa), BTL, Internet (social media, display, mobile, rich media). 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Miejski Styl” to już ósma z kolei kampania dla Factory opracowana i zrealizowana przez Eskadrę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing