Tegoroczna edycja Cannes Lions, największej imprezy branży kreatywnej na świecie, obfituje w kilka nowości. Jedną z nich są dwie nowe kategorie konkursowe, Entertainment Lions (która zastąpi Branded Content & Entertainment Lions) oraz oddzielna nagroda w kategorii muzycznej, Entertainment Lions for Music. Dzięki inicjatywie sieci Havas Media Group, do jury, które pod przewodnictwem Jae’a Goodmana (Creative Artists Agency) będzie oceniać właśnie te prace, została w tym roku zaproszona Izabela Derda. Na co dzień odpowiada za działania komunikacyjne marek z zakresu entertainment i content w Havas Sports&Entertainment (HMG). Wcześniej, Izabela występowała już w roli jurora podczas Cristal Festival 2015, Clio Awards 2015 oraz Eurobest Festival of Creativity 2014.
Tegoroczna edycja Cannes Lions Festival odbędzie się w dniach 18-25.06.2016 r. To jedna z najważniejszych na świecie imprez branżowych, wyznaczających globalne trendy w komunikacji marketingowej. Co roku gromadzi liczne grono najbardziej rozpoznawalnych i kluczowych przedstawicieli branży kreatywnej.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]