2000 złoty na większe głupoty

1 kwietnia ruszyła loteria promocyjna Desperadosa pod hasłem „2000 tysiące złoty na większe głupoty”, w której marka zachęca do wydawania pieniędzy nawet na najbardziej szalone pomysły. Akcja trwa do końca czerwca, a codziennie wygrać można w sumie kilka tysięcy złotych.
O autorze
1 min czytania 2016-04-05

Aby wziąć w niej udział w loterii, trzeba kupić jeden z trzech wariantów Desperadosa w opakowaniu promocyjnym i kod spod kapsla lub zawleczki puszki wpisać na stronie www.promo.desperados.com. Każdy kod to szansa na kasę. Codziennie do wygrania jest jedna nagroda o wartości 2000 zł, 20 nagród po 100 zł i 30 nagród po 50 zł. Losowanie odbywa się każdego dnia do końca czerwca, czyli przez 91 dni. Po zarejestrowaniu kodu jego właściciel otrzyma dostęp do indywidualnego profilu użytkownika, na którym będzie mógł śledzić wyniki losowania i dowiedzieć się o wygranej.

Loterię promocyjną wspierać będą działania w punktach sprzedaży orz kampania digitalowa i komunikacja w social mediach. Powróci m.in. znany z ubiegłorocznej akcji „1000 złoty na głupoty” Pan Tysiak. W tym roku Desperados podwaja stawkę i w Polskę wyruszy dwóch Panów Tysiaków, którzy inspirować będą do kreatywnego wydawania wygranych pieniędzy.

Pomysł i kreacja kampanii – agencja Good. Za działania digitalowe i social media odpowiada agencja K2, a za komunikację PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się