Za obsługę marketingową tegorocznej edycji OFF Festival odpowiedzialna będzie wrocławska agencja Highlite.
Highlite rozpoczyna współpracę z kolejnym festiwalem. Wrocławska agencja ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze różnych wydarzeń kulturalnych, które zawdzięcza współpracy między innymi z: Brave Festival, Avant Art Festival, Krakowskie Reminiscencje Teatralne, Tattoo Konwent oraz sceną muzyczną T-Mobile Nowe Horyzonty.
Zobacz również
Highlite zajmie się opracowaniem nowej strategii komunikacyjnej festiwalu, zmianą jego identyfikacji wizualnej oraz pełną oprawą graficzną. Agencja będzie miała także za zadanie przygotowanie i wdrożenie kampanii promocyjnej OFF Festival oraz pozyskanie patronatów medialnych. W jej zakresie jest również opracowanie strategii social media wydarzenia. W ostatnich dniach została uruchomiona nowa strona internetowa festiwalu, tworzona przez Highlite we współpracy z Parastudio.
– Ogromnie cieszy nas ta współpraca, przy której możemy rozwinąć skrzydła i zrealizować w pełni kreatywne pomysły naszego zespołu. Mamy nadzieję przyczynić się do sukcesu kolejnej edycji tego wyjątkowego wydarzenia dzięki naszej pasji do muzyki, doświadczeniu w pracy z projektami kulturalnymi i umiłowaniu do sztuki spoza mainstreamu – mówi Karolina Bielecka, partner w agencji Highlite i koordynator projektu.
11. edycja OFF Festival Katowice odbędzie się w dniach od 5 do 7 sierpnia w Dolinie Trzech Stawów. Dotychczas potwierdzeni artyści to: Devendra Banhart, Anohni, The Kills, Mudhoney, GZA, Lush, GusGus, Thundercat, Minor Victories, Kiasmos, Napalm Death, Jaga Jazzist, SBB gra „Nowy Horyzont“, Sleaford Mods, DJ Koze, Zomby, Lightning Bolt, Andrew Weatherall b2b Roman Flügel, Brodka, Kaliber 44, Orlando Julius & the Heliocentrics, Liima, Daniel Avery, Clutch, Mutoid Man, Powell, Zimpel/Ziołek, Basia Bulat, Janusz Prusinowski Kompania, Syny, Beach Slang, Willis Earl Beal, Jenny Hval, Flatbush Zombies, Machinedrum, Yung Lean, Mass Gothic, Jambinai, Islam Chipsy, Show Me The Body, Ata Kak, Goat, Fidlar, Odpoczno, Rosa Vertov.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing