– Portal jest efektem wielomiesięcznej pracy MedPharm Group i specjalistów z agencji Autentika. Szereg szczegółowych analiz, wyznaczone cele, przyjęta strategia, harmonogram prac, a następnie produkcja – tak pokrótce wygląda krok po kroku realizacja tego typu zaawansowanych przedsięwzięć, które łączą konkretne założenia marketingowe z technologią – mówi Michał Samojlik, Prezes Zarządu agencji interaktywnej Autentika.
Dostępny w 4 wersjach językowych serwis MedPharmJobs.com przeznaczony jest dla dwóch różnych kategorii użytkowników – pracowników i pracodawców szeroko rozumianego sektora opieki medycznej. Poza bardzo rozbudowanymi narzędziami obsługującymi proces rekrutacji na portalu publikowane są informacje z branży medyczno-farmaceutycznej – od najciekawszych wydarzeń ze świata, przez wywiady i porady (również jako MedPharmJobs TV), po dedykowane analizy i raporty. Dodatkową ciekawostką jest umożliwienie kandydatom zaprezentowania się w formie wideo CV.
Zobacz również
– Bardzo duże zainteresowanie portalem, a tym samym ruch na serwisie przekłada się na konkretne mierzalne efekty tzw. konwersję (współczynnik pokazujący jaka część internautów, którzy odwiedzili daną stronę www dokonała pożądanej akcji np.: zarejestrowanie się, wypełnienie formularza lub dokonanie zakupu). Po blisko dwóch miesiącach funkcjonowania serwis MedPharmJobs.com osiągnął bardzo dobre wyniki na tle większości portali. Przeciętny wskaźnik konwersji przytaczany przykładowo przez specjalistów z Fireclick waha się na poziomie ok. 2,9%, a w przypadku naszej realizacji możemy mówić odpowiednio o 7% i 25% w zależności od zakładanego celu – wyjaśnia Michał Samojlik z agencji Autentika.
MedPharmJobs.com to:
- wysoki wskaźnik rejestracji kandydatów – ponad 7% ogółu odwiedzających,
- wysoka konwersja rejestracji kont pracodawców – ponad 25% ogółu odwiedzających
dodatkowo:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- bardzo wysoka konwersja dla pakietu usług płatnych – ponad 90% z bezpłatnego pakietu dla pracodawców.
“#1 for jobs in Healthcare” to bardzo realny cel dla MedPharmJobs.com. Dane mówią same za siebie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing