7 kwietnia wieczorem, podczas gali magazynu Press zostały ogłoszone wyniki konkursu na AdMana 2015. W wyniku głosowania, w którym mogły brać udział agencje reklamowe, interaktywne i domy mediowe, 5. miejsce zajęła Małgorzata Węgierek, stojąca na czele agencji mediowej Havas Media Group.
Dzięki pracy Małgorzaty, w 2015 r. firma osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe. Struktura sieci w Polsce została poszerzona o jednostkę LuxHub wyspecjalizowaną w strategicznym doradztwie dla marek premium i luksusowych oraz Innovation Lab, która integruje strategie komunikacyjne marek z rozwiązaniami ze świata technologii i sztuki.
Zobacz również
Małgorzata Węgierek z branżą mediową związana jest od 1993 roku. Do czerwca 2010 była Dyrektorem Zarządzającym Grupy Burda, wcześniej przez 14 lat zajmowała stanowiska: Dyrektora Mediów, Managing Partner oraz Managing Director – Członka Zarządu w MEC (dawniej – Mediaedge:cia). W 2010 dołączyła jako Dyrektor Zarządzająca do HAVAS MEDIA GROUP, wprowadzając nowy dom mediowy Arena Media, a obecnie, jako CEO, stoi na czele całej struktury Havas Media Group w Polsce. Kierowana przez nią sieć zdobywa dla swoich klientów liczne nagrody: Effie, InnovationAD, Golden Arrow, Impactor, Global Idea, Cristal. Havas Media w 2015 roku zostało uznane domem mediowym roku w konkursie Mixx Awards, a także nagrodzone Brązowym Lwem Cannes Lions za kampanię dla marki Prima „Paczki wdzięczności”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]