W stacjach radiowych Grupy Zet, RMF i PRIII przedsiębiorcy mogą usłyszeć nowy 30-sekundowy spot Idea Banku informujący o nowym kredycie firmowym. Od przyszłego poniedziałku 18 kwietnia dołączą do niego dwie kolejne reklamy. Wszystkie spoty radiowe będą emitowane do końca kwietnia br. To dopiero początek kampanii. Opublikowane w serwisie YouTube dowcipne video z udziałem zespołu weselnego Idylla zapowiada, że już wkrótce bank wystartuje z promocją w telewizji, na YouTube i Facebooku.
Bank wprowadził do oferty Kredyt Fair z oprocentowaniem 4,99%, który jest dostępny bez prowizji i zbędnych zaświadczeń z ZUS i US. Nowy klient oraz taki, który nie korzystał wcześniej w Idea Banku z żadnego finansowania, może skorzystać z oferty limitu w rachunku na 6 miesięcy do 50 tys. zł. Nie zostanie pobrana od niego prowizja, a także opłaty za wcześniejszą spłatę.
Zobacz również
Pierwsze kroki w biznesie bywają trudne, a przedsiębiorcy, którym brakuje środków na rozwój firmy, często podejmują nietrafne decyzje co do sposobu pozyskania finansowania. – W najnowszej kampanii chcemy przekonać klientów, że zamiast latami odkładać do skarbonki czy dorabiać chałturząc, można skorzystać z Kredytu Fair i rozwijać biznes zgodnie z własną koncepcją. Można? Można! – wyjaśnia Sławomir Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu Idea Banku.
Poprzednia kampania pod hasłem „Można? Można!” zwyciężyła w zeszłorocznym konkursie Kreatura i została wyróżniona przez magazyn Brief jako Projekt Komunikacji Marketingowej Roku.
Koncept kreatywny spotów radiowych przygotowała agencja Brasil Warsaw – Michał Kubik i Łukasz Stachniak. W reklamach można usłyszeć głos Łukasza Nowickiego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing