W realizacji działań dla marki Dulux VML Poland współpracuje z domem mediowym MediaCom.
W 2016 roku VML Poland będzie wspierała główne aktywacje marki, między innymi:
Zobacz również
- Testery kolorów Dulux – możliwość zamówienia online próbki z pędzelkiem jednego z kolorów linii Kolory Świata, Dulux EasyCare oraz Dulux EasyCare Kuchnia i Łazienka.
- Dulux Visualizer – aplikację na urządzenia mobilne, która w czasie rzeczywistym pokazuje kolor na ścianie
- Dulux EasyCare – rewolucyjne plamoodporne farby o właściwościach hydrofobowych – odpychających płynne zabrudzenia. Teraz dostępne również do kuchni i łazienki.
W ramach wymienionych aktywacji marka Dulux planuje współpracę z digital influencerami, m.in. wnętrzarskimi i lifestylowymi.
Aktywacjom towarzyszyć będą kampanie telewizyjne. Pierwsza z nich wystartowała 21 marca i obejmuje telewizję, Internet, aktywacje w mediach społecznościowych, współpracę z blogerami oraz działania PR.
Aplikacja Dulux Visualizer i testery – łatwy wybór kolorów – zobacz spot:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja VML Poland odpowiada za adaptacje spotów na rynek polski, komunikację w mediach społecznościowych oraz działania z digital influencerami. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing