Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Buzz dla Werther’s Original

Agencja Buzz. właściciel platformy Rekomenduj.to, rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki Werther’s Original. Celem kampanii jest budowa świadomości wokół nowego produktu – Werther’s Original Creamy Filling.
O autorze
0 min czytania 2016-04-13

Ambasadorzy Werther’s Original otrzymali paczki z nowymi cukierkami Werther’s Original Creamy Filling dla siebie oraz swoich znajomych. Ich zadaniem będzie podzielenie się swoim doświadczeniem z jak największą liczbą znajomych zarówno offline jak i online. Rekomenduj.to będzie inspirować, angażować konsumentów w działania w social mediach budując w ten sposób rozgłos wokół samego produktu. W kampanii uczestniczą również blogerzy. W ramach projektu zostanie przeprowadzony dodatkowo konkurs konsumencki pod adresem swiatkarmelu.pl.