Ważną cechą nowoczesnych „przepustek” jest ich aktywność – mogą być na bieżąco modyfikowane przez usługodawcę, a także aktywować się automatycznie w zależności od daty lub lokalizacji klienta, informując go, dla przykładu, że przechodzi obok sklepu, w którym przysługuje mu zniżka lub trwa wyprzedaż.
PassMob to narzędzie integrujące systemy sprzedaży z nowym rozwiązaniem opracowanym przez Apple. Dzięki niemu właściciele sieci sprzedaży będą mogli łatwo zaoferować swoim klientom dodatkowe usługi.
Zobacz również
– W pierwszej fazie wprowadzania usługi na rynek skupimy się na kartach lojalnościowych, oferując narzędzie, które ułatwi naszym klientom pozyskiwanie stałych klientów pośród użytkowników iPhone’a – zarówno bezpośrednio w miejscu sprzedaży, jak i np. za pośrednictwem reklam – mówi Adam Hościło, Strateg ds. Rozwiązań Mobilnych w Twisted Logic, pomysłodawca usługi.
Czym dokładnie jest PassMob? Twórcy opisują to tak: „Jest to kompleksowe narzędzie, które obsługuje cały proces kontaktu z klientem, od łatwej rejestracji, przez generowanie „przepustek”, aż po dostarczenie na urządzenia klientów. Równie ważną częścią jest integracja z aktualnymi rozwiązaniami klientów.” W tej chwili PassMob jest w fazie testów, do których firma zaprasza potencjalnych klientów.
Więcej informacji można znaleźć na stronie passmob.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing