Sprawdziliśmy zarówno to, co sami właściciele (lub tez przyszli właściciele) publikują o swoich pupilach w sieci, jak i to, jak z tematem radzą sobie duże marki działające w tematyce.
Przeanalizowaliśmy, kto króluje na Instagramie: psy czy koty? Jakich informacji wyszukują opiekunowie zwierząt w sieci? Jakie trendy możemy zauważyć w komunikacji tematów zwierzęcych? Jak w tematyce nowoczesnych technologii odnajdują się weterynarze? I wreszcie – jakie wskazówki możemy wyciągnąć, analizując komunikację samych marek w sieci?
Zobacz również
Dodatkowo – wzięliśmy pod lupę działania producentów karm dla zwierząt w Social Media i stworzyliśmy ranking pod kątem ich działań na Facebooku. Już teraz możemy powiedzieć, że marki umieszczające tylko posty produktowe wraz ze zdjęciami (nawet tymi najsłodszymi!) milusińskich… na pewno rankingu nie wygrały.
Ale nie przedłużając – zapraszamy do lektury naszego raportu, który możecie ściągnąć tutaj: Zwierzęta w sieci – raport
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce