Najnowsza generacja urządzeń kuchennych do zabudowy iQ700 łączy pionierskie rozwiązania, inteligentne funkcje i ponadczasowy design, z których znana jest marka Siemens. „Zestaw innowacyjnych sprzętów iQ700 został zaprojektowany z myślą o osobach, które traktują życie jak przygodę i starają się wypełnić nią każdą chwilę. Tak powstała technologia varioSpeed, która maksymalnie przyspiesza procesy w kuchni – od gotowania i pieczenia, po zmywanie, w efekcie oszczędzając czas konsumentów” – mówi Gerhard Nüssler, główny projektant marki Siemens.
Technologia iSensoric. Inspirujące możliwości
Seria iQ700. Najnowsza generacja urządzeń do zabudowy.
Zobacz również
Poświęcona nowej linii AGD do zabudowy Siemens iQ700 kampania potrwa od połowy kwietnia do czerwca i pierwszy raz w Polsce obejmować będzie także obecność spotu telewizyjnego. Jego bohaterowie w zabawny sposób przekonują do innowacyjnej funkcji varioSpeed, skracającej czas pieczenia nawet o 50%. Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz w telewizji VOD. Ponadto, intensywną kampanię telewizyjną wspierać będzie silna obecność w Internecie. W ramach przygotowanej kampanii on-line powstał dedykowany Siemens iQ700 landing page na stronie www.siemens-home.pl , a także zaplanowane emisję bannerów promujących na największych portalach horyzontalnych. Wszystkie działania uzupełniać będą aktywności na porównywarkach cenowych oraz eCommerce, a także komunikacja PR i w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook, Youtube, czy Twitter.
Kampanię przygotowali:
Spot TV – spot został przygotowany przez centralę firmy BSH
Kampania TV – agencja OMD
Kampania on-line – agencja ACR MEDIA HOUSE
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing