Pierwsza kampania TV AGD marki Siemens w Polsce

Marka Siemens ruszyła z pierwszą w Polsce kampanią telewizyjną poświęconą AGD do zabudowy Siemens iQ700. Obecność w TV wspierać będą również m.in. kampania on-line, aktywności w mediach społecznościowych i PR.
O autorze
1 min czytania 2016-04-19

Najnowsza generacja urządzeń kuchennych do zabudowy iQ700 łączy pionierskie rozwiązania, inteligentne funkcje i ponadczasowy design, z których znana jest marka Siemens. „Zestaw innowacyjnych sprzętów iQ700 został zaprojektowany z myślą o osobach, które traktują życie jak przygodę i starają się wypełnić nią każdą chwilę. Tak powstała technologia varioSpeed, która maksymalnie przyspiesza procesy w kuchni – od gotowania i pieczenia, po zmywanie, w efekcie oszczędzając czas konsumentów” – mówi Gerhard Nüssler, główny projektant marki Siemens.

Technologia iSensoric. Inspirujące możliwości

Seria iQ700. Najnowsza generacja urządzeń do zabudowy.

Poświęcona nowej linii AGD do zabudowy Siemens iQ700 kampania potrwa od połowy kwietnia do czerwca i pierwszy raz w Polsce obejmować będzie także obecność spotu telewizyjnego. Jego bohaterowie w zabawny sposób przekonują do innowacyjnej funkcji varioSpeed, skracającej czas pieczenia nawet o 50%. Spot emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych oraz w telewizji VOD. Ponadto, intensywną kampanię telewizyjną wspierać będzie silna obecność w Internecie. W ramach przygotowanej kampanii on-line powstał dedykowany Siemens iQ700 landing page na stronie www.siemens-home.pl , a także zaplanowane emisję bannerów promujących na największych portalach horyzontalnych. Wszystkie działania uzupełniać będą aktywności na porównywarkach cenowych oraz eCommerce, a także komunikacja PR i w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook, Youtube, czy Twitter.

Kampanię przygotowali:
Spot TV – spot został przygotowany przez centralę firmy BSH
Kampania TV – agencja OMD
Kampania on-line – agencja ACR MEDIA HOUSE

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing