Od pierwszego kwietnia ruszają polskie profile facebookowe legendarnych skuterów Vespa i Piaggio. Uruchamia je spółka Inter Cars SA, wyłączny importer tych marek w naszym kraju. Do obsługi profili i prowadzenia związanych z nimi działań reklamowych Inter Cars wybrało warszawską agencję interaktywną WebTalk. Za projekt ze strony agencji odpowiada account manager Adam Skrzypek, i junior account executive Adam Augustynowicz.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z WebTalk, ponieważ agencja wyróżniła się na tle konkurencji ciekawą linią kreatywną i koncepcjami oddającymi ducha marki – mówi Rafał Wiśniewski z Inter Cars SA, szef marek Piaggio i Vespa.
Zobacz również
– Mamy nie tylko wieloletnie doświadczenie w działaniach komunikacyjnych dla marek z branży motoryzacyjnej, ale też wiele osób w zespole WebTalk, które są prywatnie pasjonatami dwóch kółek. Jesteśmy przekonani, że przełoży się to na świetną współpracę i kreatywną komunikację, która będzie pozytywnie zaskakiwać polskich fanów Piaggio i Vespy – zapowiada Michał Dunin, dyrektor zarządzający WebTalk.
Inter Cars SA to dla WebTalk kolejny klient z branży motoryzacyjnej dla którego Agencja prowadzi działania z zakresu digital.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]